Thursday, April 15, 2010

Translation...

(Do not die, not die ... ah DLG)

The love you give me
Touched my heart
I saw no
A Far Better World

Only with you
I have gone back to being happy
Blessed be my fate
Protect us always.

You ... My true love
Our love, our love jama s death

I will not die, I know our love
I will not die, because it is eternal
And always will
Love without conditions ³ n, sincere and true love
I will not die ..
We deserve each other
Lion U.S. as ± a fire
Until the end.

No death, no arrears
Do not die, does not dwell ...

The love you give me
I fill my heart
Calming me thirsty
To sit without love
There is no one like you
a ray of light
You've made me so happy
Nothing matters to me nothing but your love

You ... My true love
Our love, our love will never die

I will not die, I love our
I will not die, because it is eternal
And always will
Love without conditions ³ n, sincere and true love
I will not die,
We deserve each other
Lion us as a fire
final until the final
I know our love
I will not die, because it is eternal
I will not die

No death, no delay, (no death)
No death, no delay, (no death)
No death, no delay, (no death)

I will not die

(Our love will last forever ... I will not die)
And make it last forever (not die)
This love is so hot (not die)
Bless my lucky (not die)
From me to love (not die)
(Our love will last forever ... I will not die)
I will not die (never die)
Eternal Love (not die)
From here to heaven (not die)
(not die)
(never die)
And you really (not die)
Oooo baby, Oo baby Oooo baby, Oo baby (not die)
Yeaaaaaaaahahah Yeaaaaaaaahahah

Stayed in my mind,
This great love between you and me
Days go by Days go by
Weeks go by Weeks go by
Years go by, and Years go by, and
No death, no arrears
I will not die, not die rarara
will not die
will not die
aha yeah, baby, whoa aha yeah, baby, whoa

watch me now watch me now

DLG, sabroso, como chocolate DLG tasty as chocolate
late My heart goes, it beats beating
DLG stands for Dark Latin Groove DLG stands for Dark Latin Groove
We make your body move We make your body move
I will not die, not die rarara
will not die
will not die
I will not die, aaaaaaa
NoI will not die rarara
No I will not die rarara

No comments: